2012. március 24., szombat

12. nap - Brigi


A mai napom még nagyon gyorsan elröppent délelőtt elmentünk bevásárolni,mert eléggé kifogytunk be is szereztem jó pár dolgot a diétához és holnap ismét elkezdem előről!!!!
Beteg lettem, nem is kicsit ezért sajnos nem tudtam lépést tartani az Ágival:(

Ma elkezdtem edzeni is, én az otthoni edzések híve vagyok, mert ezzel sok-sok időt spórolok meg,amíg a kisgyerek alszik addig nyugodtan tudok tornázni dvd-re, persze ha meg oviban lesz (most ő is itthon vanmert még lábadozik a betegségben:(...) még több időm lesz.Közben munkát keresek úgyhogy,ha találok megint más időbeosztásom lesz, de erről majd akkor:DD
Szóval igen ma erőt vettem magamon és elkezdtem edzeni első napi tornám a Béres Alexandra:Nyerj időt!.
Megizzadtam de nehezebbre számítottam így elsőre....az biztos hogy izomlázam az lesz:(

Azt is kitűztem magamnak hogy este 6 óra után már nem eszem semmit ( megpróbálom a vacsorát úgy időzíteni) csak teát iszom,például zöld teát én nagyon szeretem a különbző izesítésüeket, a vaníliás a kedvencem, vagy borsmenta teát.

Kiveszem a csirkecombokat a fagyasztóból holnapra, mert fehérje napom lesz...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése