2012. április 6., péntek

26. nap

Ma szabadságon voltam, és délig ki se másztam az ágyból, úgyhogy reggelire csak 1 banánt ettem 1 óra körül, mikor hazaértem a bevásárlásból.

Utána megcsináltam a holnapi finomságot (de erről bővebben holnap) :) valamint a mai ebédet-vacsorát.

Mára tócsnit csináltam, ami hagyományos családi recept alapján készült. Régen, mikor a Dunakanyarba, Dömösre mentünk nyaralni, mindig ezt kértük a Mamától. Most már sajnálom szegénykémet, hogy a nyári rekkenő hőségben sütögetnie kellett, dehát a jó nagymama mindenre képes az unokáiért. :)

Fogtam kb. egy kg krumplit, megpucoltam, lereszeltem, hozzá két fej apróra vágott hagymát, borsot, sót, két tojást és annyi lisztet tettem, amennyit felvesz a keletkezett lé.
Ezt kisütöttem kevés olajban.



Nagyon szeretem. Nem egy nehezen elkészíthető kaja, finom és laktató is.

2 megjegyzés: