2012. április 10., kedd

28-29-30. nap

A vasárnapi gyümölcsnapon sikerült ismét picit bűnöznöm... Nem szabad ilyen ünnepeken sehova mennem, mert elcsábulok. :( Párom édesanyja vadast csinált, abból ettem egy kis tányérral. De a nap előző és további részében szigorúan gyümölcsöt ettem. :)

Tegnap pedig bepótoltam a szombaton elmaradt sonkaevést. :) Ebédre füstölt-főtt sonkát ettem sajttal és kenyérrel, vacsorára pedig szintén sonkát, tojást, sajtot és jégcsapretket kenyér nélkül.



Ma pedig finomfőzeléket rendeltem, vacsira még nem tudom, mit eszek, szerintem krumplit fogok sütni. És végre eljutok tornára is, múlt héten sajna mindkét nap kimaradt. :(

Ja, és ma vagyok a diéta egyharmadánál, a következő gyümölcsnap után ismét megmérem magam. 

2 megjegyzés:

  1. kenyeret kenyér nélkül :D

    Ma nálunk is finomfőzelék volt :) Én 90 napos alatt egyáltalán nem ettem főzelékeket a habarás miatt. Tejföl nélküli keményítő nem jött be...

    VálaszTörlés
  2. Javítva. :)

    Most menzás főzeléket ettem (Anyu szerint szabad, mert abban nem is biztos hogy tejföl van, ha van is, nem sok) :). Tegnap "elfelejtettem" főzni. :)

    VálaszTörlés