2012. április 3., kedd

19-23. nap

Ez egy összesített bejegyzés. Egyrészt időm se volt rá igazán, kicsit tömény hétvégénk volt, másrészt így hó végén próbáltam extra spórolósra venni a főzőcskézést, így semmi extrát nem csináltam.

Pénteken szénhidrát nap volt, mit is ettem?... Megvan! :) Mivel volt még pörköltünk, ezért Gábornak nokedlit csináltam, és hogy ne kelljen sokat dolgozni vele, és többfélét főzni, ezért magamnak tojásos nokedlit csináltam, azt ettem ebédre és vacsira is.

Szombaton ugye gyümölcs nap, erről túl sokat nem írnék. Banán, mandarin, kiwi... meg egy óra aerobic. :)

Vasárnap pedig fehérje napon megettem a maradél virslit egy szelet kenyérrel.

Hétfőn keményítő napom volt, és pont kapóra jött, hogy egy ételszállító cég bevezető áron 520 forint helyett 250 forintért hoz a céghez ebédet, és tőlük ettem lencsefőzeléket, vacsira pedig steak burgonyát sütöttem. Meglepően finom volt. :)

Ma pedig szénhidrát napon ebédre szintén ettől a cégtől császármorzsát ettem, vacsira pedig 3 vajas pogácsát.

Most, hogy utolértem magam, ha minden igaz, megint minden nap fogok írni, és fényképeket is csinálok, ha valami finomságot készítek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése