2012. március 10., szombat

Bemutatkozás

Sziasztok!


Ági és Brigi vagyunk, két fiatal lány, akik úgy döntöttek, felveszik a harcot a rajtuk levő kilókkal.


Ági: 26 éves vagyok, adminisztrátorként dolgozom, boldog párkapcsolatban élek. 176 centimhez 60-62 kg vagyok. Az ülőmunka hátrányai rajtam is megmutatkoznak: szépen lassan felkúszott rám 5-6 kiló, amit eddig nem sikerült leadnom. A normál súlyom 55-57 kiló között szokott lenni, akkor érzem jól magam. És tudom, most sokan feljajdultok, "ááá, ugyan, honnan akarsz fogyni???", de mikor az ember lányának világ életében lapos hasa volt, és keletkezik rá egy kisebb úszógumi, az igenis zavarja. Úgyhogy ezzel a diétával és a heti 2 latin aerobiccal nyár elejére ismét bombaformában leszek. :) 
Azért választottuk a 90 napos diétát, mert ez nem egy koplalós fogyókúra, amit végigéhezünk, hanem egy tartható módszer, amivel mégis lemennek a kilók. Remélem, kitartok a végéig, ezért is csináljuk ketten, hogy majd noszogassuk egymást, ha valamelyikőnk ellustulna vagy abba akarná hagyni. :)






Brigi: 27 éves vagyok, van egy gyönyörű kisfiam és egy csodálatos apukája boldog kis családban élek.....
Terhességem alatt kb. 12 kg jött rám,jelenleg vagyok 68 kg, ami azóta sem ment le teljesen hol lemegy 3-4 kg hol visszaszedem, nem volt elég kitartásom és bevallom őszintén kisgyerek mellett ez tényleg nehezebb, mert amit meghagy azt az anya megeszi ,hogy ne kelljen kidobni...gondolom ez az anyukák nagyrészének ismerősnek tűnik:D
Soha nem voltam nádszál vékony nem abba a kategóriába tartozom, de szeretném visszaszerezni régi alakomat és úgy érzem itt az idő!!HARCRA FEL:XDD
Szeretnék 60kg-ra lefogyni,de a 62-nek is örülnék!!!:))
Amúgy gyesen voltam 3 évig, mellette elvégeztem egy OKJ-s képzést,(pénzügyi-számviteli ügyinéző),ahol összeismerkedtem az Ágival!!:)
Remélem így ketten neki indulva lesz elég erőm és kitartásom!!!A héten elkezdem az edzést is, amit megint bevezetek mindennapjaimba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése