2012. április 4., szerda

24. nap

A mai ugye ismételten gyümölcsnap, amit még mindig nem szerettem meg... talán majd ha hozok otthonról Anyutól befőtteket. :)

Viszont arról akartam picit írni, hogy hogy állok... Közérzetileg sokkal jobban, és szerintem ez az egyik lényeg. :)
Kilóban nem tudom, mert nem mértem meg magam sem akkor, amikor elkezdtem, sem azóta. A diéta előtt mértem egyszer magam az otthoni mérlegen, ami nem tudom, mennyire mér pontosan, de 62 kg körül voltam. A célom az 56-58 kg. Úgy vagyok vele, hogy nem a kilók száma a lényeg, hanem hogy hogy érzem magam, hogy látom én magamat és hogy látnak mások engem. A ruháimon egyre inkább úgy érzem, hogy ment le rólam valamennyi, nem tudom, ez kilóban mennyit jelent, de fittebbnek érzem magam, könnyebbnek és a mozgás is könnyebb valahogy. :)

Na jó, lehet hogy gyümölcsnap után (az okosok szerint akkor kell) megmérem magam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése