2012. április 23., hétfő

38-42. nap

Kicsit elmaradtam azt hiszem, de megpróbálom bepótolni. :)

Szóval:
Csütörtökön nagy felfordulás volt a cégnél, szerda este pedig nem volt időm főzőcskézni, úgyhogy palacsintát rendeltem. Most már ki kéne találnom szénhidrát napra valamit, mert a palacsinta-gofri párossal kezdek kicsit eltelni. :)

Pénteken gyümölcsnapom volt... ami jó volt benne, hogy egy kolléganőmtől kaptam egy zacskó aszalt almát. Nagyon rég ettem, még kiskoromban a nagymamám csinált, és nagyon szerettem. Pont gondolkodtam rajta a napokban, hogy ha máshogy nem, sütőben kéne csinálni. :)

Szombat: hm... fehérje nap... mivel délelőtt dolgoztam és elég rohangálós napom is volt, ezért ebédre és vacsira is virslit főztem. Kicsit kezd unalmas lenni, tudom, bár én nagyon szeretem. De a következő fehérje napra kitalálok valami finom csirkemelles dolgot.

Vasárnap: keményítő napom volt. Otthoni készletből dolgoztam, úgyhogy egy kis vegetás vízben megfőztem két zacskó rizst, kiolvasztottam a fagyasztóból a borsót, ezeket összekevertem és tettem bele egy kis petrezselymet.

Mára a kenyérsütő gépemben csináltam tegnap este kalácsot. :) Gáborral találtuk ki a receptet, úgyhogy pontos mennyiségeket nem tudok. :) Van benne 3 dl tej, cukor, csipet só, fél kg rétesliszt, egy csomag szárított élesztő, 5 ek. olaj, némi kakaópor... és azt hiszem, ennyi. :) Gábor tegnap már lemeózta, azt mondta, hogy nagyon finom lett, nekem az lesz ma az ebédem és a vacsorám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése