2012. április 29., vasárnap

43-47. nap

Már megint ennyi nap eltelt? Mindig úgy vagyok vele, hogy na majd ma, na majd ma... aztán mindig elmarad a bejegyzés megírása. De mostantól figyelni fogok rá és tényleg megpróbálok minden nap írni pár sort.

A hétfőnél maradtam le, tehát:
Kedd: gyümölcsnap... no comment... :(

Szerda: a szivatás a fehérjenapban, hogy az ember lánya előtte nap, gyümölcsnapon csinálja meg az ínycsiklandó finom husis kaját, és illatozik neki, és meg kell állnia, hogy ne egyen belőle... Nagyon finomat csináltam: http://mindmegette.hu/csirkemell-paradicsommal-es-sajttal.recept, ismét jégcsapretket ettem hozzá. :) Lehet, hogy másnak unalmas, én nagyon szeretem a retket, bármennyit meg tudnék enni belőle. :)



Csütörtök: a szokásos rakott zöldségeimet csináltam Ági-módra. :) Jénaiba héjában főtt krumpli, paradicsom, hagyma rétegezve, fűszerezve, jól megsütve.

Péntek: egy kicsit dőzsöltem. :) Egyrészt paradicsomos-kukoricás pizzát ettem ebédre (ami fél órás késéssel jött meg, mint amikorra kértem, majdnem éhen haltam, de végül megkaptam ingyen), délután pedig egy kolleganőnek volt búcsúztatója, ott ettem egy szelet tortát (amit többet nem fogok onnan, ahonnan rendelte), meg egy-két kisebb sütit. Azért nem fogok onnan tortát enni, mert a múltkor ettünk ott Gáborral, az is elég gyorsan... hm.. távozott belőlem... meg most is, pedig ez tuti friss volt, tehát vmi olyan összetevő lehet benne, ami nem szimpatizál a gyomrommal...

Szombat: gyümölcs, gyümölcs, gyümölcs...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése