2012. március 13., kedd

2. nap

Ma fűszeres sült burgonyát eszünk lilahagymás paradicsomsalátával. A receptet innen loptuk.

Tegnap este sütöttem meg, Brigi ilyen szempontból mázlistább, hogy otthon van napközben, frissen sült ebédet tud enni. Olyan jó illat volt a krumplitól a lakásban, hogy legszívesebben az egészet akkor megettem volna, de nem szabad. :( Na de majd ma. :)

A salátát most dobtam össze reggel, frissen azért mégiscsak finomabb.



Ma megyek délután 1 óra latin aerobicra. Lassan egy éve járok kisebb-nagyobb kihagyásokkal (sajnos betegség és a suli miatt voltak kihagyásaim), de most, hogy szabadok a délutánjaim, heti kétszer rendszeresítem. Nagyon jó kis edzés, a végére folyik a hátamon a víz, és hulla fáradt vagyok, de megéri. :)

Akinek van ötlete, megjegyzése, finom receptje, vagy csak hozzá szeretne szólni, a bejegyzések alatt a megjegyzéseknél nyugodtan tegye meg, örülni fogunk neki. :)

A mai ebédemről sikerült fényképet csinálnom, este ha minden igaz, fel is teszem.

2 megjegyzés:

  1. Én nem bízok az ilyen típusú diétákban. Megvonni a szervezettől bármit amit kíván akár csak napokra is nem hiszem hogy a legjobb megoldás. Én az elfogyasztott ételek napszaki korlátozásában bízok :)

    Reggel bármit bármilyen mennyiségben (persze ha vissza fogod magad hatékonyabb).

    Délben (max délután 2 óráig elfogyasztva) Korlátozottabb mennyiség szénhidrát és fehérje amennyi jól esik.

    Vacsora (legkorábban délután 4 órától) szénhidrát mellőzése (se kenyér, se tészta, semmi amiben liszt van, illetve a burgonya, a rizs és a gyümölcsök mellőzése. Ja és semmi cukros) Ilyenkor jó barátja az embernek a túró, a virsli, a tojás illetve a főtt húsok)

    Emellett a diéta (de inkább hívjuk strukturált étkezésnek) mellett heti 2-3 alkalommal sportolni és garantált a változás. Ez minőségi fogyást eredményez. Nőknek napi 1000-1500 kcal kötelező bevinni főleg a sportos napokon férfiaknak kb 2000 kcal, csak hogy ténylegesen zsírból fogyjon az ember és ne izomból.

    Szintén bevált 3 hónap alatt leadtam 8 kiló zsírt és felszedtem 8 kiló izmot cserébe, tudom nálatok nem biztos hogy ez a cél, de ez már az edzés és az étkezési mennyiség játéka hogy mit adtok le és mit szedtek fel cserébe.

    Azért sok sikert kívánok az általatok végzett diétához, legfőképpen a víznaphoz. :)

    Szilágyi Barna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen az építő jellegű kritikát! :) Hogy a végén kezdjem, a víznapra én is kíváncsi leszek, de lehet hogy azt kihagyjuk. :)

      Végülis az is logikus, amivel te fogytál, lehet hogy egyszer ezt is kipróbálom. :) Bár egyszer már elkezdtem a 90 napost, csak a kitartásom fogyott el, de most Brigivel majd noszogatjuk egymást. :)

      Jó példa előttem a családom pár tagja, akik ezt sikeresen végigcsinálták. Majd kiderül június elején, hogy hatásos volt-e. Egyelőre nem is éhezem és nem is vonok meg a kicsi szervezetemtől bármit. :) Majd ha falat kaparok, sikítok. :D

      Köszi! :)

      Törlés