2012. március 28., szerda

15-16. nap

Tegnap szénhidrát nap volt. Mivel vasárnap estig vendégeink voltak, esélyem sem volt semmit összedobni, pedig úgy kívántam volna erre a napra valami finomságot.

De megoldottam, ebédre rendeltem egy nagyon finom paradicsomszószos-paradicsomos-kukoricás pizzát, amiről lefelejtették a kukoricát. :D Meg is ettem mind az utolsó falatig. :)

Este pedig Tescoban vásárolt kakaós kalácskát vettem, tartottam tőle milyen lesz, de nagy meglepetésemre finom volt. :)

Brigi belehúzott a tornába, majdnem minden nap tornázik 1-1,5 órát. Le a kalappal előtte, én minden nap képtelen lennék tornázni.

Múlt csütörtök óta ma voltam aerobicon, aztán megyek még csütörtökön meg szombaton és elvileg pénteken zumbára is. Ha bejön, azt is beiktatom. :)

Nagyon várom a holnapi napot, végre ehetek husit. :) Valahogy az hiányzik a legjobban, meg egy finom szendvics, májkrémes kenyér... nyamiii :)

A mai napról nem nagyon írnék, sok-sok gyümölcsöt ettem: kiwit, banánt, mandarint. Jó lenne, ha lenne friss gyümölcs is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése