2012. március 29., csütörtök

18. nap

Mára egy saját magam által kreált ebédet hoztam munkába. Igaz, hogy frissen finomabb, de sajnos ez itt nem valósítható meg.

Héjában megfőztem 3 szem krumplit, miután kihűlt, megpucoltam és felkarikáztam. 1-1 vörös-és lilahagymát szintén felkarikáztam, valamint egy paradicsomot is. Ezeket egymásra rétegeztem egy jénaiban, fűszereztem (kakukkfű, bazsalikom, oregano, só, bors) és alacsony hőmérsékleten megsütöttem először úgy, hogy rajt volt a fedő, kb. fele időnél pedig levettem.

Nagyon jó illata lett, remélem finomnak is olyan finom.

Akinek van ötlete, megjegyzése, finom receptje, vagy csak hozzá szeretne szólni, a bejegyzések alatt a megjegyzéseknél nyugodtan tegye meg, örülni fogunk neki. :) Szívesen veszünk tanácsot is olyanoktól, akik végigcsinálták már ezt a diétát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése