2012. március 25., vasárnap

13. nap

A tegnapi napot ismét egy nap késéssel tudom leírni, vendégeink vanna a hétvégén és nem nagyon tudtam gép elé ülni.

Brigi:
A reggelim 1 alma  és 1 kivi volt.Az ebédem kicsit megcsúszott 14:30 ra sikerült,gombapörkölt volt,fehér retekkel és engedélyeztem magamnak hozzá 1 szelet puffasztott rizst,de csak mert erős lett a gombapörköltem :D (persze nélkülözni fogom habár azt olvastam engedett egy szelet kenyér ...ez azért sokkal lazább :D
A vacsorám sült csirkecomb lesz savanyúsággal,majd azt is lefényképezem.
Most pedig eleget teszek a mai edzésemnek is....persze alig tudok mozogni,de nem hagyom magam...erős leszek:))
A mai tornám Béres Alexandra: Egyensúlyban önmagaddal dvd-je!!!

Ebéd:

Vacsi:

Ági:
Délelőtt pár órára bementem dolgozni, délután pedig vendégeink jöttek, akikkel elmentünk egy étterembe. Ott svájci szeletet ettem (natúr sült hús paradicsommal és sajttal a tetején), köretnek paradicsomsalátát választottam. Nagyon finom volt, és maradt estére is. Utána ettem egy tányér húslevest.

Este pedig virslit főztünk, abból ettem egy párat paradicsommal, kenyér nélkül.

Ezeket nem fényképeztem le, más tollával nem ékeskedem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése